Lugn och skön helg!

I fredags så va jag till Alexandra och Jonas som vanligt... tacopaj och Let´s dance! Eller bara halva Let´s dance, brukar bli så att vi gör tacopajen när det börjar! Hehe! =)
Roligt va det iaf!
Sen vid ca 02 så kom Janne hem från Tyskland! Bakis! Vilket han hade varit nästan hela veckan - veckan han skulle vara på utbildning!
Men det hade nog alla räknat med att det skulle bli så! Haha!! =D

Igår så va jag till Borlänge med Alexandra. Skulle köpa doppresent! Vilket vi bara gjorde också. Snabbaste turen till Borlänge jag har gjort på länge. Kände inte alls för att gå i affärer då.
Sen efter det gjorde jag absolut ingenting, skönt eftersom jag hade skottat dagen innan och hade väldigt ont i ryggen och nacken! Så jag och Janne tog det lungt resten av dagen och kikade på en film senare på kvällen.

Än så länge idag så har vi inte heller gjort så mycket. Tror att Janne tar igen sig fortfarande!! =) Hehe!
Ska nog försöka få igång han så vi kan sätta upp lite gipskivor i köket!

Ne, nu ska jag gå och göra mig lite kaffe!

Hej så länge!!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0