Lampa över matbordet?!

Jag kan ju inte slappna av överhuvudtaget! Finns ju massa saker kvar som jag inte har bestämt eller hittat vad jag ska ha!
Lampor finns det ju en hel djungel av.
Men den ska vara rund, tror jag att jag har bestämt! Man kan ju ha två bredvid varandra... men måste man alltid ha två bredvid varandra då?! För om jag vill byta lampa och bara ha en då har jag väl två uttag i taket och inget av dom  kommer ju sitta mitt över bordet då! Eller tänker jag helt galet?!
Får prata med elektriken här hemma...!

Någon som har nått förslag ??!



♥♥♥

Önskar er alla en fortsatt trevlig/romantisk alla ♥ans dag!!

♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Malin

Trevlig alla hjärtans dag på er=D..Love you!!

2008-02-14 @ 15:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0