Ett bra problem!

Eller vad man ska kalla det?!
Ska ju på dop imorgon och vet inte vad jag ska ha på mig. Men har mycket eller ja, lite att välja mellan.
Har nämligen beställt kläder från H&M som kom idag sen så har jag tagit ett par byxor och två skjortor på jobbet så kan inte bestämma mig för vad jag ska ha.
Hade tänkt haft svarta "fin byxor", vit t-shirt med en svart sjal innan jag tog och fick hem nya kläder.
Får se imorgon vad det blir, vad jag känner för.

Så... problemet - vet inte vad jag ska ha!
Det som är bra - nya kläder!
HEHE! =D

Någon med förslag?!

image155

Kommentarer
Postat av: alexandra

Åhh..love is in the air..haha, JAG VILL HA DEN RÖDA! Så därför tycker verkligen jag den röda skjortan och jeansen..skitsnyggt!

2008-02-08 @ 22:39:22
Postat av: janne

jag tycker jag kunde få slippa jobba så jag kunde ha mina nya kläder och gått på dop och alla skulle säga: va fin du är jan!

jag tänker fota mina kläder också och lägga upp, så det så! =)

2008-02-09 @ 15:03:13
URL: http://janneanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0