Ähh... kan väl göra ett inlägg medans jag väntar!

Sitter här och väntar på Janne, han är i Grängesberg med jobbet(dom äter nog mat och dricker öl). Han sa att han skulle komma hem snart när kl va 23.47... För lite över 1 timme sen alltså.
Jaha... han kommer visst nu! Men fortsätter och gör klart ändå!

Har varit hos Rebecka i Söderbärke ikväll med henne, Helena och Sofie. Förfestade lite, kollade på Melodifestivalen (vilket jag inte alls tyckte va nå bra den här gången!) och spelade nått spel på PS då man dansar på en matta(?!). Vet inte vad det heter, men det va kul iallafall!! Hehe!




Dansar! Snygga va?! Hihi!



Slutade på Selmas med en nacho-tallrik och en Smirnoff Ice! Inte helt fel kan jag säga!

♥Tycker om er tjejer!!♥
Väntar med spänning till den 20 maj på Helenas bebis!


Imorgon så hoppas jag att vi fortsätter med köket. Eller Janne, nu när han t.o.m. har orkat med en kväll med massa öl så SKA han orka greja i köket. Men räknar med att han kommer vara bakis!!

Nu ska jag sova!
Go´natt!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åå lät väldigt trevligt med lite förfest och selmas..=D..Va fina ni var när ni dansade..haha..

2008-02-24 @ 19:34:16
Postat av: Helena

Fina kort :)
Det var en trevlig kväll, för göra om det :)
Jag vill också ha Maj :)
Kramar

2008-02-28 @ 09:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0