Ändrade planer

Idag så jobbar Janne 6-18 och han va ju så dum och lämnade sin bil hos hans föräldrar för han skulle göra nått med den. Han tänkte inte på att han behövde en bil tidigt på morgonen efter.
Så här sitter jag utan bil hela dagen! Får väl gå i värsta fall!

När Janne kommit hem så ska vi till hans föräldrar för hans mamma fyller år idag! GRATTIS!
Efter det vet jag inte alls vad vi hittar på... blir kanske tv kväll idag också! Är ju CHUCK sen Sing A Long ikväll! Men snygg Erik är ju inte med denna gång! =P

Nu ska jag gå och göra mig lite frukost!
Sen ska jag väl plocka lite och städa kanske. Kan ju ändå inte ta mig någonstans.

Tack för denna gång!



Rihanna - Take a bow







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0