Lyckad dop dag!

Det va verkligen en fin och lyckad dag igår när Elvira och Melina fick vatten på huvudet!! =)
Dom va så snälla båda tjejorna och fina!

Tack ännu en gång för att jag fick vara delaktig och va fadder åt Elvira! Så glad över att jag fick vara det ! TACK! =D




Så här såg det ut på en av bänkarna... hihi! =)


På kvällen så fick jag besök av Malin och Alicia. Flin Alicia! Bara flinar hela tiden!! Det är väl tur det!
Åt sallad och tittade på Pirates 3... den va bra! Men måste nog se den en gång till för att förstå lite mer. Händer så mycket hela tiden så man hänger inte riktigt med jämt. Sen kanske vi tjålade lite också...! =)
Tack för en trevlig kväll!

Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet. Skylt-söndag! Blir nog lugnt... brukar inte vara så mycket folk som handlar. Dom kommer oftast bara in och värmer sig.

Ha en bra första advent dag! =D

//Anna

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha!! Var Saga tvungen att peta i näsan!! :-D

2007-12-02 @ 14:05:22
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0