Lite i efterskott..

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!

Har inte blivit så mycket bloggande nu... först Jul och nu mellandags rean! Hinner inte med så mycket, ligger efter med mycket nu här hemma. Men men...

På julaftons morgon så hade jag och Janne en liten julafton och delade våra julklappar. Sen så jobbade jag i 3 timmar. Efter att jag kommit hem så åkte vi till Jannes föräldrar på Jägarnäs. Fick god mat och lite julklappar. Det kom även en tomte! Haha! =D



Sen bar det av till familjen Andersson/Jansson för en skink macka och utdelning av julklappar till barnen. Hade jätte trevligt och roligt! =)
Tack för skink mackan och för att vi fick komma!




Igår på Juldagen så åkte vi runt och träffade delar av min familj. Först till Smedjebacken och träffade mamma och Leif. Fick god mat, vilket vi uppskattar väldigt mycket nu! Hihi! =)
Efter det åkte vi till Grangärde och hälsade på min farmor och farfar.

Sen fick vi naturligtvis stressa tillbaka hem och göra oss iordning för utgången på grand. Hade köpt förköps biljetter och åt mat där vid 19.00.



Va inte alls lika roligt som det brukar vara. Va knappt nå folk där alls, inte många man kände. Sen så va det en gammal gubbe eller nått som spelade jätte dålig musik. Men vi som hade sällskap och åt hade roligt iallafall! Dansade och hade det trevligt.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp imorn. Måster vara utvilad så man orkar vara trevlig hela dagen!

Go´natt!


//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0