Helgen!

Nu i helgen så har vi haft något att göra hela tiden.
I fredags så va jag till Malin, Liam & Alicia och busade lite medans Janne sov. Tjålade gjorde vi också. Sen  åkte jag hem en sväng för att hinna träffa Janne en stund innan han skulle iväg och jobba natt igen. 
Efter att han åkt så åkte jag till Alexandra, Jonas, Albin & Elvira. Kikade på film och åt tacopaj.
Jag har sån tur att jag har vänner som står ut med mig när Janne jobbar!! Slipper vara själv så mycket! Tack! =)

I lördags så va Janne hemma för en gångs skull men då jobbade naturligtvis jag! Så typiskt, men vad ska man göra! Kom hem efter fyra på eftermiddagen... då kom Jonas hit och hjälpte Janne riva den sista väggen i köket, så nu (redan) är det som ett nytt hus fast det är gipsdamm och grejjer överallt. Kommer nog att bli jätte bra sen när det är klart!! =)
Sen skjutsade dom ner mig på Piren. Va dit med jobbet och åt julbord. Hade jätte trevligt! Skrattade hela tiden... dom är så knäppa! Hihi! =P

I söndags så jobbade Janne 12 timmar... 08.30-20.30. Så jag passade på och åkte till Stockholm. Hälsade på min bror med familj. Så jag hann träffa dom innan jul. Hade en liten julafton då barnen fick öppna julklapparna jag hade med mig.



Så söt min lilla rumpnisse! Ville ha brorsans paket fast jag jag hade egna! =)
Vilken energiknippe!! Full rulle hela tiden! Skulle upp och stå hela tiden. Helst ta och känna på allt också. Går (ostadigt) om man håller i händerna... sen står hon själv en pytte stund om hon koncentrerade sig på nått annat! Så hon inte märkte att hon stod själv... kom hon på det så tippade hon direkt!! Haha! Sötnosen!

Nu i veckan så har Janne vecko-vila. Så vi ska greja för fullt med köket!


//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0