Golv val...

Hur ska man kunna välja golv..?! Va och hämtade golv prover idag men jag har ingen aning om vad vi ska ha!! Tycker det är jätte svårt!
Har kanske två jag fastnade för men ingen som jag är säker på... kommer väl att välja någon helt annan sen!



Vill matcha bänkskivan. Men tyckte inte att det fanns någon som va exakt lika. Sen har jag ju bara bilden från IKEA tidningen att gå på. Får fråga golvkillen sen om det finns någor golv i valnöt.

Annars idag så har jag inte gjort så mycket. Bara plockat och grejat. Fast det går inte att få det så fint och städat nu... är liksom grejer ÖVERALLT! Men men... bara att stå ut!
Nu väntar jag på att Janne ska ta sig upp så vi kan gå igenom grejerna som kom igår. Titta så att allt är med och så.

//Anna

Kommentarer
Postat av: Tessa

vi har båda dom golven.. :-) "plattorna" i hallen å trägolvet i köket.. jag tycker ni ska ta trämattan, den e skiiiiit fin!!!!!
Kram!!!

2007-12-19 @ 14:04:31
URL: http://tessa84.blogg.se
Postat av: Anna

Haha! Ja, det blev ett annat "trägolv"! Tog en som passade bäst med bänkskivan! =)

2007-12-20 @ 22:30:50
URL: http://janneanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0