Dop igen!

Igår var det dop igen. Den här gången Alicia som fick vatten på huvudet! =)
Alicia va så snäll så, sa inte ett ljud. Så fiint! =D
Fick både fika och julbord efter! Tack, tack!
Har inga kort från igår... ska få (hoppas jag). Kameran jag har är kass så med den blir det inte många kort tagna...

Idag har vi plockat ur köket... nu är det tomt!
Köket kommer liksom på onsdag! Bänkskivan en vecka efter... måste verkligen lägga på ett kol nu. Får säga till Janne att dra ur fingret ur *pip* så det händer nått!
Hoppas att det inte tar så himla lång tid, men det gör det väl. I februari är det väl klart...

Sen åkte vi till vi till Malin & co och fick äta julbord igen!! Va så gott så! Tack för maten! =P
Stackars Liam håller på och få upp tänder... kan inte vara nå kul. =/

Ne... nu ska jag nog ta mig en pepparkaka eller nått... hihi!

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0