Quick update!

Helgen har varit bra! I fredags så var vi ut till Håksberg och hjälpte Jonas, Therese och Thommie lite. Hade även en liten pizza stund och drack cola ur glas som funkade lite dåligt! ;-)
Sen i lördags så var vi först ut till Sunnansjö där det åktes lite gokart på isen. (Inte jag dock!) Sen fortsatte Janne till Anders på kvällen och jag skulle bara vara hemma och kolla på Melodifestivalen. Men även jag avslutade kvällen med ett besöka på Solo.
Igår gjorde vi inte så mycket. Va ut till Håksberg 66 en sväng och hälsade på bara!

Till vecka nu så blir det inte så mycket fram tills helgen iallafall då vi ska på den efterlängtade kryssningen!! :-D
Blir en vända till Sågmyra och Lager157 på onsdag med Janne och Jonas. Vill hitta något roligt som man kan ha på sig på kryssningen! Nog fär att jag säkert har något hemma som jag kan ha men det är ju inte lika roligt!

Kommentarer
Postat av: Mäjlin

wiiihooo..snart KRYSSNING=D Kommer bli så himla skoj

2009-03-16 @ 10:18:44
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0