Wö ö ö öö ö!!

Vikken sjuk resa! Sånt jäkla drag det va på dans golvet!! Dock inte så roligt för mig för jag flög nästan runt som en vante där. Men hade kul för det! Var verkligen en underhållande resa!
Orkar inte lägga ut så många bilder men kan lägga ut på det som hela resan gick ut på!

  
(Fråga mig inte hur jag blev och se ut på kortet med Danny... för jag vet inte vad jag håller på med?!)

Det va verkligen bara 14-åringar (typ) sen VI som ville fram och ha autograf/bild!

Nedå... det va inte det HELA resan gick ut på! Men nästan bara!
Tycker att det bara va massa tokigheter hela tiden. Har inte skrattat så mycket på länge! Nästa gång vi åker så ska ALLA med!

Sen fick vi en ganska rolig bild när EMD skulle kliva av båten!


 


Kan ju säga att jag är liite seg idag, sov bara ca 4 timmar lördag-söndag. Kommer efter nu! Men det var det värt!
Tur att man är ledig idag!

Tack till er ALLA!
Röjjer på dansgolvet!
 

Kommentarer
Postat av: Mäjlin

Tack själv för en helt sjukt rolig resa =) Måste göras om snart..puss&kram =D

2009-03-23 @ 18:23:47
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Linda

Va kul att det blev en lyckad resa! Tycker att Ni passar fiiint ihop med killarna i EMD =)

Hoppas du orkar röja på dansgolvet på fredag...det är bara att vila upp sig för nu är vi andra landkrabbor på G! =)



Kram

2009-03-23 @ 19:20:37
URL: http://villanochvi.blogg.se/
Postat av: Nanna

Haha, jo skön bild på Mattias. Danny ser tydligen ut sådär.

2009-03-23 @ 19:27:49
URL: http://bolanche.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0