Återigen... Vilken helg!!

Hade så roligt i fredags! Tack till alla ni som ville kom och KOM!! Helt oslagbar kväll!

Igår så kom Therese och hämtade mig så jag fick följa med ut till Sandra en sväng. Så snällt! Hade fått setat här hemma själv annars utan att kunnat tagit mig nånstans. Då Janne hade bilen och va i Sörvik där han spelade igår på en privat fest. Skjutsade ut han sen till kvällen så jag kunde åka till Malin och hålla henne sällskap!
Blev lite sent sen när jag skulle hämta Janne. Ca kl 05.30 slängde jag ikull mig i sängen!

Kommer blir jobbigt imorgon när man ska upp och åka till jobbet efter att det blev sommartid i natt!
Det som redan har varit drygt att komma upp på morgonen.

Idag så ska jag åka till Tessa i Slogåsen på klädparty! Gangstar kläder som Malin säljer!
Så nu måste jag verkligen gå in och duscha!


Gruppbild från i fredags!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jaa,det är helt otroligt att två helger i rad kan bli så otroligt lyckade!! Ojojoj!! :-D

Vilket gäng vi är!!

2009-03-29 @ 15:43:21
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Mäjlin

TACK själv för en mycket mycket trevlig kväll=) Blir snart igen hoppas jag ;-) puss&kram

2009-03-29 @ 19:45:58
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Aven jag vill passa pa att tacka for en trwvlig kvall.

2009-03-30 @ 08:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0