Torsdag!

Tiden går ändå!! Imorgon så kommer Janne hem! Så skönt! För det har bara krånglar för mig varje morgon nu när jag är själv. Igår så skulle jag skrapa rutorna på bilen när jag skulle åka till jobbet. Då lossnar ena vindrutetorkaren!?! Tror ni att jag fick dit den igen... NEH! Så j*vla drygt!! Speciellt på morgonen också när man är lite trött och humöret inte är på topp!

Sen idag så va det nått konstigt is lager på rutorna. Gick INTE och skrapa bort! Fick vänta tills bilen blev någorlunda varm. Då lossnade det i stora bitar där det hade tinat lite. Men fick ändå bara bort isen på halva framrutan sen sidorutorna fram!
Gahh! Undrar vad som väntar imorgon! Kanske ska ta Jannes "fina" bil. Den har ju ändå motorvärmare.
Så lycka till till mig imorgon!

Träffade Rebecka idag! Va ett tag sen. Hade massa och prata om!
Fick även en jätte snygg tröja i födelsedagspresent! Den kommer ända från USA! =)
Tack så mycket för den!

 


Ne, nog från mig nu för denna gång!
Hej så länge!

Längtar till nästa helg!! Och helgen efter det! =)

Kommentarer
Postat av: Zofie

Vilken härlig och snygg tröja.

Låter som en bra idé ta hans bil :-)

2009-01-15 @ 22:56:28
URL: http://zoffie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0