Hemma från IKEA!

Blev en tur till IKEA idag efter jobbet. Fick med mig lite smått och gott hem... skulle ha ett skåp/byrå till köket (som ett vitrinskåp) men hittade det inte sen trodde Janne att han inte ville ha det så jag blev utan. Ska vänta och kolla runt lite mer efter nått annat jag kan ha istället.

 

Lakan, nya kuddfodral till prydnadskuddarna i sovrummet, en tekanna och en LACK lampa till gästrummet! Bara sånt som jag har sagt jag ska köpa ett tag nu men som jag inte har gjort. Har ofta blivit snål när jag väl varit där och så har jag struntat i det.
Tavlorna ska upp i vardagsrummet på väggen bakom soffan!

Nää! Nu ska jag gå och lägga mig... trött som tusan!
Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Mäjlin

Jätte fina grejer du inhandlat =) Vill oxå ju ;-)

2009-04-28 @ 10:22:59
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0