Man kan inte tänka på allt tidigt på morgonen!

Jag lyckades väl med att bränna upp allt kaffe som va kvar i kaffebryggaren. Glömde givetsvis att stänga av den. Stod på hela dagen... inte så bra kan jag lova.
Men då tyckte jag att det va ett ypperligt tillfälle att köpa den kaffebryggaren jag ville ha! Hade ju en bra anledning till att kosta på mig en ny om man säger så! =P

 

OBH Nordica
King Of Coffee Chili

Bara älskar den... har trånat efter den här länge nu!
Den har automatisk avstägning!!

Något annat roligt har inte hänt... vi bara jobbar.

Till helgen blir det väl inte så mycket. Janne jobbar och jag ska bara vara hemma och sola hade jag tänkt! Ska ju blir fint väder har jag hört! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0