Vi går väl...

... till Statiol en lördag kväll och köper mjölk! Hehe! =D

Igår va Alexandra, Jonas och Elvira här! Albin va hos mormor Gunilla.
Vi skulle göra nått att äta men det är ju lite svårt här när man inte har nått kök. Så det blev pizza! =)
Efter att vi hade ätit så blev det massa wii spelande, mjölk drinkar och en promenad till Statiol. För mjölken tog ju slut... hihi!
Tack för en otroligt rolig kväll! Ni är oslagbara! ♥



För övrigt så har det inte hänt så mycket.
I torsdags så va jag och Alexandra till IKEA. Jag skulle köpa lampor till köket... så då va Alexandra så snäll och ville göra mig sällskap! =)
Fast en tur till IKEA tackar man inte nej till eller hur?! *flört*

Sen i fredags så bar det av till Lager 157. Jag och Janne ville båda ha nya jeans, några sånna blev det inte. Men lite fick vi med oss därifrån iallafall!
Vi stannade på kupolen på vägen hem, då hittade jag hur mycket som helst jag ville ha. Men mitt samvete sa nej. Kunde inte köpa så mycket nu när vi behöver spara pengar till köket. Fast fick med mig en vår jacka! =D Skit snygg!

Har kanske hänt en del ändå när jag tänker efter! =P

Köksrenoveringen smyger fram. Snart verkar det som att vi får in golvet, sen efter det så kan vi nog börja skruva lite moduler! JIPPI!!! =D

Nu hinner jag ej mer...

//Anna



Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig :)

jag tänkte slänga in ett tips till din blogg
denna söndag. inte vilket tips som helst heller.
jag tänkte tipsa om en hemsida där du bara genom
att värva dina vänner får gratisprylar.

just nu är en ipod nano på väg hem till mig så jag
tycker att du med ska bli medlem. du kan välja allt
från present kort till dvd boxar , mobil telefon , ipod nano och en hel del massa andra saker med.
och detta är gratis det kan jag garantera dig.

se inte detta som bara reklam jag skickar till dig.
försök se det mer som ett tips från mig till dig :)

här är länken : http://gratisgen.se/?ref=74554

2008-01-20 @ 14:08:20
URL: http://www.someones.blogg.se
Postat av: aleeexandra & co

hihi, ni är så underbara! tack för en trevlig kväll & för dem goda drinkarna..mumma!! :)
kramar till er från oss

2008-01-20 @ 15:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0