Köket/hallen

Renoveringen går framåt sakta, sakta. Men det går framåt!
I köket så är snart det nya avloppsröret på plats. Just nu så har vi ett hål rakt ner i golvet... =)
Alla lysknappar som hängde ner har dom fixat till och satt upp på närmaste vägg.
Så till helgen så ska dom nog dra elen. Sen tror jag att jag hörde nått om att det kommer någon i början på nästa vecka och flyttar vattnet åt oss. Och tar bort ett elementet. *hoppas**hoppas*
Idag så gick jag lös på hallen. Hehe! Tänkte att jag kan försöka renovera den nu samtidigt som vi gör köket.
Började riva ner väven... väntar med det som sitter vid kontakter och så. Vågar inte ta bort dom själv, det får Janne hjälpa mig med.
Så när köket och hallen är klart så är det inget mer att göra på övervåningen!! Ska bli hur skönt som helst att ha det klart!

Garderoberna som står runt toalettdörren ska bort! Känns ju som att man går in i en grotta eller nått! Enda nackdelen med det är att det går kablar och rör i garderoberna. Så måste komma på nått bra sätt att dölja dom på eller snygga till dom iallafall. Men det löser sig nog då!

Vill att det ska vara klart NU! Trött på att bo utan kök och grejer ÖVERALLT!!

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0