Det blir nog ett kök tillslut!

Idag har jag hunnit med att skruva ihop några stommar till köket. Nu börjar man ju se att det verkligen kommer bli ett kök där!! =D
Fast det är MYCKET kvar. Så jag kände att jag verkligen va tvungen att göra nått så det inte skulle stå helt stilla nu när Janne är borta!


Sen blir det en köksö, på den ska jag ha en spishäll, diskho och diskmaskin. Kyl och frys ska stå bredvid hörnskåpet. Sen efter kyl och frysen så blir det ett skåp med ugn och micro i och ett skafferi sist vid fönstret typ.
Jag hoppas att det blir bra sen när det är klart!


//Anna



Kommentarer
Postat av: Sandra

Med espresso maskinen kan du fixa kaffe latte..=) Mumms =)

Puss!

2008-01-31 @ 13:49:22
URL: http://lillaskrubben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0