Nu ni!!

Jag kan tvätta igen!! =D
Vi har äntligen blivit klara i tvättstugan! Fast det ska ju fortfarande in en bänk och lite så, men jag kan tvätta och TORKTUMLA!! Jag slipper hänga varenda liten strumpa! Jippi!! =)


Fick ändra planerna för dagen. Blev ingen tripp till Borlänge. Så jag har dammsugit lite, sen har jag målat den fina kanten på väggen efter golvet i tvättstugan. Så golvfärgen går upp en bit på väggen. Så nöjd! =)
Städat och plockat i källaren också, va verkligen grejjer överallt.

Nu ska jag koncentrera mig på Roomservice! Sen är det Grey's anatomy!! =)

//Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, ser riktigt bra ut med målningwen där... Men Janne... Ser ut som en Get har gått och skitit med dom där dragningarna på elen, som Farbror Nord skulle uttryckt sig... =P
Neda, riktigt bra arbete... Btw, vafan har du för bild på dig här i bloggen. Från mitt badrum... Aja, nu e det snart ett minne blott =P

Ha det bra där upp i norr
Puss

2007-11-29 @ 00:06:33
Postat av: Therese

Vilken tjuusig tvättstuga du fått Anna!! :-)

2007-11-29 @ 00:29:36
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se
Postat av: Malin

Guuud va fiiint det blev=).."avundsjuuuuk"..hihi

2007-11-29 @ 09:58:27
Postat av: Cissi

Lyckost! Själv går jag fortfarande o väntar på att få tvättmaskinen installerad eftervåran badrumsrenovering (2 månaders sen!)... Puh!
/Cissi

2007-11-29 @ 12:37:49
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0