Måndag

Jahapp... helgen har gått. Måndag idag och köket kommer om 2 veckor! =D
Så måste verkligen börja packa ner det mest i köket. Hann inte göra så mycket igår... provade kläder ist! Haha! Men idag ska jag då göra det!! Fast skulle vilja ner på stan också men får se hur jag gör med det!
Vill att vi ska börja grejja med köket nu för hela dagarna så ser jag det nya köket framför mig! Vill ha det NU!!
Det kommer bli så bra!
Ska ha SOLÄR vit lucka, ljus VALNÖTbänkskiva i laminat (ljusare än den på bilden) och jag tror att det blir nått blank svart kakel!! Får se vad vi hittar för nått. Sen blir det brun/beige tapet!

Tvättstugan är så gott som klar! Ställde in maskinerna igår... satte inte igång dom för Janne va så trött efter jobbet. Men dom står där iaf! =) Så blir kanske till och tvätta idag..! Med nya maskiner!! Ska bli roligt faktiskt för en gångs skull! =D

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0